onsdag 24. juni 2009

Lek med glimmermist!

Jeg måtte jo også prøve meg på glimmermist, og jaggu ble jeg ikke en anelse hektet, jag med! ;D
Nå må jeg bare få litt flere farger, shoppeshoppe!:D

Etter en hemmelig venn-runde på et hobbyforum, fikk jeg div glansbilder, fjør, glimmermist, blomster, charms og en hel haug mer, fra min hemmelig venn!
Her har jeg fått brukt noe av det!
Det første og det tredje kortet lagde jeg på treff på fredag, fikk til og med lagd ferdig det ene inni også der!! Og jeg som alltid skravler meg bort og får såvidt gjort ferdig forsiden på et kort når jeg er på treff ;S Ganske stolt av meg selv denne gangen gitt!:D

Her har jeg brukt dene ene delen av rev-sommerfuglen til quikutz som sjablong. Ble ganske kult!
Her har jeg brukt et par chipboard-switls fra panduro (også fra hemmelig venn) som sjablong.
I tillegg har noen av blomstene fått seg en lit dusj!


Samme her, under gratulasjonsteksten!





Tror jeg må få meg noen blomsterpuncher, for de var jo bare helt supre å pynte inni kortene med!!




3 kommentarer:

  1. Uttrolig flotte kort. Det er mye man kan gjøre med glimmer misten. Bruker den mye selv også.

    Gladjento

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelige kort! Likte spesielt det med jenta og dukken! LOVED IT!!!!

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilig... Nå ble jeg virkelig inspirert til å prøve glimmermist jeg og... det er nå neste på shoppinglista.. :)

    SvarSlett