fredag 5. juni 2009

Kort til en scrappevenn

På et forum med noen herlige damer som deler den samme kjærligheten til kortlaging og scrapping som meg, har vi hatt en runde med hemmelig venn. Da sender vi en scrappepakke til en annen, og mottakeren skal prøve å gjette hvem hun har fått fra. I den forbindelse lagde jeg et kort til min venn, og dette var slik resultatet ble:


Bazill, mønsterark fra sassafras lass, 3ndy, og et par jeg ikke aner prdusent på.., blomster og bling-swirl fra prima, blonde fra papirloftet, pom-pom-bånd fra Familieskatter, rub-on fra stempelblad, stempel av nydelige gorjuss girls malt med akvarell, blader og utstanset blomst i mønsterpapir fra quikutz, cats eye chalk burnt sienna, journalingark fra making memories, raindrops, brads, egenlagde pyntenåler.

2 kommentarer:

  1. Hei p deg! Og jeg var den heldige som fikk dette fantastiske kortet i posten!
    Tusen hjertelig takk Tanja! Den ligger øverst i minneesken min, der jeg samler alle de fine tingene jeg får! Tusen takk for en fantastisk fin pakke og nyyyydelig og fargerikt kort!

    SvarSlett
  2. Dette kortet er såååååå stilig!!!! Kule farger!

    SvarSlett