torsdag 10. september 2009

Scrappmesse og treff

I helga var det duket for scrappemesse i Rogaland, og den måtte jeg jo selvfølgelig ta meg en tur til!!;D Ble endel ark, stæsj, spellbinders (love it, love it, love it!!) og andre småting. Etter shoppingmadness bar det rett på stortreff i Stavanger (vel, etter en liten tur på Familieskatter og en oh! så god kebab!!;D ). Der rakk jeg å lage hele 2 kort (bra til å være meg - bruker å bli mer skravling enn scrapping igrunn), og ikke nok med det; da jeg kom hjem halv 11 den kvelden lagde jeg jaggu meg et til!! WOW! om jeg så får si det selv!;)

Jeg har endelig fått sortert litt i alt scrappestæsjet, og fy søren så mange glemte skatter man kan finne!! Så husk på det, neste gang du legger inn handleliste på en av scrappebutikkene og eeeegentlig ikke burde; sorter i rotet, så finner du kanskje noe du hadde glemt du hadde, og vips! så er det kjekt med "det gamle" :)

Mine barns oldeforeldre skal i dåp til sitt 6. oldebarn på 2 år (!), og i den forbindelse fikk jeg i oppdrag å lage kort!
Har brukt Melissa Frances-ark, MF hjerte, MF klistremerke, Martha Stewart punch, blonde, babyengel-charm og en nydelig blomst jeg kjøpte på messa!


Dette er kortet jeg lagde da jeg kom hjem, forholdsvis enkelt til å være meg. Men det er jo også kjekt iblant!;)
Har brukt et av de nydelige nye arkene fra Maja (kan det ha noe med at min skjønne lille datter heter det samme kanskje??! ;) ), trykk fra stempelgledes plate "Venn", engleglansbilde kjøpt på Himmelgaard utenfor Tvedestrand, sommerfugl fra Karen Marie-klipp, blingswirl fra prima, blonde (satt sammen til en blomst), blader og rose.

Nå føler jeg at jeg begynner å få mer teknikk på distress-malinga, så nå virkelig koser jeg meg med det. Her har jeg virkelig tatt av, siden jeg har blandet to farger for å få den flotte fargen til kjolen, bukser og sokker!!;D Syns den hänglar-jenta er så herlig, digger bare stempeltrykk!!:)
Husker ikke helt hvor mønsterarket er fra, men nydelig er det iallefall! Videre er det bruktbling-swirl fra Prima, nydelig sommerfugl-charm fra kort og godt, halvperle fra MF, sommerfugl fra Karen Marie-klipp, blonde og blomst fra eBay.

8 kommentarer:

  1. Nydelige kort vennen!!!!
    Må si det dåpskortet var bare kjempefint! Men litek de andre og jeg :)

    SvarSlett
  2. Vært skikklig scrappehelg på deg da. Nydelige kort du har laget. Og jeg har noe til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine kort!

    Jeg har noe til deg i bloggen min ;o)

    SvarSlett
  4. ååå, så skjønne kort! superlekre alle som en!!

    SvarSlett
  5. Så mange fine kort !

    Ha en fin dag!

    /lene/

    SvarSlett
  6. så flink du er, masse flott du lager!

    SvarSlett
  7. Kjempefint kort, stilig med sommerfuglene:)

    SvarSlett