torsdag 16. april 2009

Noen konfirmasjonskort til gutter












4 forskjellige kort til konfirmasjonsgutter! På bilde nr 2 ser du teksten som jeg har dekorert alle kortene med. Prøvde nemlig å finne tekster til å ha inni korta med, men syns alle var litt av typen "velg den smale sti" og "ta de riktige valgene" osv.. Jeg husker da jeg var fjortis så var det ikke akkurat dette som slo meg i hjertet :P
Derfor ble det en litt mer humoristisk vri ;) Har den teksten på et stempel, men syns det var så lite, så jeg skrev det heller ut på mønsterark/bazill og monterte det som fronten på en pengelomme.
Disse kortene har jeg lagd for salg.



5 kommentarer:

  1. Så flotte kort! Jeg syns det er kjempevanskelig å lage guttekort, men du mestrer det virkelig! :D

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for koslig kommentar i bloggen min...
    Adressen til nettsiden der bilde er hentet fra er: http://shabbychicpapirskatter.blogspot.com/
    Masse flott vintage på denne siden:-)

    SvarSlett
  3. Stilige konf kort. Helt enig når det gjelder teksten - likte den du lagde jeg...

    Digger den dressen på stativet ;)

    SvarSlett
  4. Så fine kort! Skal prøve å lage kort til to konfirmanter jeg også. En gutt og ei jente. Men jeg har ikke prøvd å lage kort enda da, så det blir ikke helt det store som jeg kommer til å lage da.
    Men legger meg til som følger av bloggen din jeg! Får masse inspirasjon herfra iallefall :)

    SvarSlett