lørdag 7. februar 2009

Morsdagskort

Etter en titt i sukkersøtt-bloggen, så jeg et nydelig kort Anita (ei i designteamet) har lagd, det kan du se her: http://sukkersott.blogspot.com/2009/02/utfordring-27-valentine.html (bare scroll deg litt ned på siden).
Og det hadde jeg lyst til å lifte! Anita, tusen takk for inspirasjonen til å lage dette kortet! :)

Visste ikke helt hvilken anledning jeg skulle lage kortet til, så teksten tenkte jeg fikk komme senere. Da jeg var så godt som ferdig, og kun teksten var igjen, kom min samboer hjem med vår datter etter en tur i akebakken. Han lurte på om det var greit om vi kunne reise ut til hans mormor imorgen (som er morsdagen). klart vi kan det, sa jeg, og hadde fått inspirasjon til teksten på kortet; "på morsdagen". Så dette skal min sviger-mormor på morsdagen! :)


3 kommentarer:

  1. så fint kortet ditt var :-)

    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  2. Veldig kjekt å kunne være til inspirasjon, kortet ditt er nydelig:)

    Bare husk på å legge inn direktelink til kortet ditt, du finner en god forklaring på det hvis du sjekker bloggreglene på siden.

    Takk for at du deltar!:)

    SvarSlett